Jullov!

Hej mina små nissar!
Ville bara meddela att nu har jag jullov och det betyder ganska mycket för uppdateringen. Förra veckan hade jag tre prov och väldigt mycket skola att jobba med, men inte nu längre!
Det här händer inom de kommande veckorna:
  • Tänkte måla om mina naglar om nån dag.
  • På lördag (22 dec) åker jag till farmor och det blir troligtvis inga inlägg. (är där en vecka)
  • Om jag får något nagelaktigt i julklapp får ni såklart se det.
  • Innan nyår kommer det en supercool och enkel nyårsdesign som jag redan har förberett!
Det kommer nog några tidsinställda DIYs och tutorials i mellandagarna! Så ni har mycket att se fram emot så STAY TUNED!!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0